Hemma själv

Hela helgen är jag hemma själv. Örjan har åkt till Lillehammer med jobbet och kommer hem på söndag. Han ringde nyss och berättade att de skulle ut och åka pulka. Massor med snö visst.
Just nu är jag så trött så jag orkar inte planera in någonting alls, mycket som behöver fixas men energin saknas. Blir en otroligt lugn helg.

Igår var en mäklare hos oss och värdera värdet på våran lägenhet, hon sa att hon skulle maila över hur mycket vi kan få för den idag, men har ännu inte mottagit något, irriterande! Jag som är så nyfiken vill ju ha svar med en gång. Hon tyckte att vi hade en otroligt mysig lägenhet och framförallt att den låg i ett attraktivt område. Kommer nog att få en och annan spekulant när det blir dags:) Hoppas jag!

Priserna på lägenheterna i Oslo området är ruskigt dyra. Brrr...

Ha en skön helg!


Kommentera här: