Magsjuka (och svinifluensa?)


Igår var vi på akuten med Nellie, hon hade 40,6 graders feber. Läkarna tog prover och resultatet var osäkert, men konsaterat var iallafall att hon hade magsjuka. Stackars lilla hjärtat....
Idag är hon bättre men på måndag ska vi till häslostation och ta svininfluensa vaccine.

Fy, det är hemskt att se de små så dåliga.


Men vi får vara tacksamma över att hon så snabbt blivit piggare.

Bjuder på lite bilder från diverse samt min födelsedag:)

Jag fick lotter av Nellie och Örjan i födelsedagspresent, och jag vann 500 kr!!!!! Gissa om jag blev glad :))))

Fina kort fick jag på posten :)

Fina presenter

Jag sa till Örjan att jag inte behövde ha något på min 28 årsdag... Men snäll som han är hade han köpt en VÄLDIGT fin klocka! Herregud jag blev så himla glad. Verkligen överraskande!

Han hade glömt att ta bort kviteringen från presentförpackningen, och jag fick mig en chock då jag såg priset...
Den kostade alldelest för massa.... Phuu...

Hembakade bullar blev jag bjuden på :=)

Nellie älskar att städa, hon städar och städar här hemma :)



Nya fina dressen till Nellie som farmor och farfar köpt i Sydafrika:)

Nya fina vinterskorna som ska vara varma och goa!

Var på barnas hus och sa till personalen att jag skulle ha det bästa vantarna de sålde i butiken, så det blev ett par Reima vattentäta vantar till ett pri av 219 kr... Ska det vara kvalitet kostar det kan jag lova....

Från i somras :) Systeryster som har tagit bilden!


Allt för mig idag!

Hoppas ni mår bra!

Kommentarer:

1 marina:

hahaha jag skrattar ihjäl mig. Jag bara ÄLSKAR din blogg Hanna, vad du än gör sluta inte med att blogga. HAnnez älskar också att städa, undrar om det håller i sig när de är större :) Kram i massor från oss

Kommentera här: