30 och KARI TRAA!

Inte mitt favortinummer precis, ännu iallafall. Tänker tillbaka på tiden då man fyllde 20. Man var ung, fräsch och dessutom alltid blev frågad om legg var man än behövde det! Hehe :)
Imorse klockan 8 hade jag redan fått 10 grattis SMS! Man blir så glad! ♥ Telefonen har ringt hela dagen och jag har fått mig en ny vinterjacka (min blivande man skämmer mig bort mig som alltid) :) Tänk så lycklig jag är! Puss på er alla!
Imorgon blir det firing hemma med familjen och ikväll ska jag och Örjan diskutera framtiden. Blir det Vedevåg
eller blir det Bergen?????
NU GÄLLER DET! På måndag ska det vara bestämt.
Denna bild tog jag nere i Civitaveccia och den ska jag förstora upp på Canvas för att sedan hänga upp i sovrummet.
Jag sa til Örjan att "denna ska vi se på varje morgon när vi vaknar, förstå så mysigt".
Men han sa bara: "varför ska vi se en solnedgång när vi ska stå opp"....
Men jag ska i allafall ha den! Så det så!
Fick en Merin ull trøja av Ørjan av Kari Traa! GIssa om jeg er gla:)

Kommentarer:

1 marina:

åååå vad spännade o höra vad ni bestämmer er för, jag hoppas ju Vedevåg så klart, men gud vad svår beslut för er..... Hoppas det inte blir för svårt val, det blir nog bra vad ni än väljer. Hoppas att di dag blev bra med mycke mys..... kram i massor till er alla

Kommentera här: